Veel gestelde vragen!

Welke datum is beschikbaar en hoe moet ik reserveren?

Als u op de home pagina op de knop reserveren drukt komt u in onze online agenda. Hier heeft u een overzicht van alle beschikbare data en hier heeft u gelijk een mogelijkheid om te reserveren. 

Wat betekenen de kleuren in de agenda? 

Groen: de volledige dag is beschikbaar
Oranje: een gedeelte van deze dag is beschikbaar (meestal zitten de nachten op deze dagen vol!)

Rood: de volledige dag is helemaal vol geboekt. 

Ik heb gereserveerd maar heb geen mail terug!

Omdat wij een kleinschalig bedrijf zijn met maar 2 werknemers kunnen wij niet elk moment achter de computer zitten. Daarom hebben wij 2 momenten op de dag voor het beantwoorden van de reserveringen en de mail. Als u binnen 24 ​geen reactie heeft gehad neem dan even contact op. (op zondag worden er geen mails beantwoord) 

Ik heb een cadeaubon. Moet ik nu alsnog betalen? 

Zet bij opmerkingen dat u in het bezit bent van een bon. Dan word er geen betaling meer gevraagd voor een bevestiging. Let op! de reservering is dan pas bevestigt als wij een kopie via de mail hebben ontvangen van de cadeaubon. Heeft u een van de extra aanvullingen gereserveerd dan moeten deze uiteraard wel voldaan worden.

Ik heb een cadeaubon van 3 uur, hoe kan ik dit arrangement terug vinden in de agenda? 

De 3 uur blokken zijn van 11:30 t/m 14:30 of van 15:00 t/m 18:00 uur. Let op. Deze blokken worden niet aan geboden op de woensdag en zondag. Wilt u wel op een woensdag of zondag komen? Dan kan kunt u een blok van 6:30 uur reserveren met de bon en een bijbetaling.

Wij hebben een cadeaubon die bijna is verlopen wat nu?

Neem contact op met de organisatie waar u de bon van heeft. Iedere organisatie heeft zijn eigen regels wat betreft een verloop datum van een bon. Wij mogen hier geen beslissingen over maken en wij mogen geen bonnen aan nemen die verlopen zijn tenzij de organisatie van de bon anders aan geeft. 

 

Ik wil graag eerder komen of langer blijven dan dat er word aan gegeven. Is dit mogelijk?

Omdat wij een privé sauna zijn willen wij graag alle tijd goed kunnen benutten. Daarom moeten wij ons aan vaste blokken houden. Dit is dus alleen mogelijk als dit kort van te voren word afgesproken of op de dag zelf. 

Wij kunnen niet meer komen wegens werk, griep, geen oppas etc.. Kunnen wij nog ons geld terug krijgen?

Omdat wij een privé sauna zijn en dus een beperkte beschikbaarheid hebben moeten wij ons aan strenge annulering of verplaatsing regels houden. De kosten van een annulering of van het verplaatsen van een reservering staan in onze reserveringsvoorwaarden. Wij geven geen geld terug! Ter compensatie kunt u een waardebon krijgen van het bedrag waar u recht op heeft (Heeft u al gereserveerd met een bon? Dan kunt u een nieuwe reservering plaatsen binnen de verloop datum van de bon.)  

Ik wil graag reserveren maar de tijd die ik wil reserveren staat niet in jullie agenda. 

In onze agenda kan u alleen de beschikbare data zien. Als er tijden niet tussen staan betekend dit dat deze tijden al vol geboekt zijn. Wilt u reserveren voor een overnachting in het weekend? Reserveer dan 4 tot 5 maanden van te voren. Wij zitten namelijk in de weekenden ver van te voren vol!

Voor een overnachting door de weeks moet u ongeveer 2 maanden van te voren reserveren. 

Is het mogelijk om bij jullie te dineren? 

Helaas hebben wij geen horeca gelegenheid in de wellness. Daarom is het toegestaan om zelf wat te eten mee te nemen of u kan iets bestellen via thuisbezorgd.nl. Ook kunt u voor uw bezoek iets eten in Giethoorn of Steenwijk. Let hiermee wel op dat u op de aangegeven tijd aanwezig bent. 

© Wellnesshoeve Butterfly. created with Wix.com  |   Made by Nicole Vaasen / https://www.colliesdesign.com/